[firebase-br] Alguém ai já experimentou o novo Delphi 10.3(Rio) com o Firebird3?

Seg Dez 17 21:34:06 -03 2018

Não usei o Rio ainda. De qq forma, pra saber o que mudou em relação ao
Firebird:

Support for Firebird v 3.0, including new:
local connection protocol.
FB$OUT package.
isc_database_info() information items.
Statistics feature in gbak output.
Support for statement length > 64Kb.
New TFDFBOnlineValidate component.
New GUIDEndian=Little|Big connection parameters.

http://docwiki.embarcadero.com/RADStudio/Rio/en/What's_New

[]s
Carlos H. Cantu