[firebase-br] GFix -Validate com base em uso

Segunda Dezembro 26 17:35:57 -03 2022

Veja o Release Notes do Firebird 3.0.10

Action:
isc_action_svc_validate
Parameters:
isc_spb_dbname :
database file name, string, mandatory
isc_spb_val_tab_incl, isc_spb_val_tab_excl,
isc_spb_val_idx_incl, isc_spb_val_idx_excl :
patterns for tables\indices names, string, optional
isc_spb_val_lock_timeout :
lock timeout, integer, optional
Output:
text messages with progress of online validation process

[]s
Carlos H. Cantu
eBook Guia de Migração para o FB 4 - www.firebase.com.br/guiafb4.php