[firebase-br] RES: Função RPAD - "Implementation limit exceeded"

Henrique Ribeiro kikeribeiro em gmail.com
Seg Ago 13 14:53:06 -03 2018

Justamente aí, no primeiro exemplo:

rpad ('Hello', 12)                 -- returns 'Hello       '

Att,

Em seg, 13 de ago de 2018 às 13:33, Hélio Oliveira <hpensador em gmail.com>
escreveu:

> https://firebirdsql.org/refdocs/langrefupd21-intfunc-rpad.html

> que

As informações existentes nessa mensagem e nos arquivos anexados são para
uso restrito, sendo seu sigilo protegido por lei. Caso não seja
destinatário, saiba que leitura, divulgação ou cópia são proibidas. Favor
apagar as informações e notificar o remetente. O uso impróprio será tratado
conforme as normas da empresa e a legislação em vigor.

The information contained in this message and in the attached files are
restricted, and its confidentiality protected by law. In case you are not
the addressee, be aware that the reading, spreading and copy of this message
is unauthorized. Please, delete this message and notify the sender. The
improper use o f this information will be treated according the company's
internal rules and legal laws.