[firebase-br] Value exceeds the range for valid dates

Alexis Diel alexisdiel em gmail.com
Seg Ago 12 11:24:39 -03 2013

 Não testei... mas no manual tem um esquema de limites dos tipos

http://www.firebirdmanual.com/firebird/en/firebird-manual/2/limites-de-firebird/36

*Date* 32 bits  1 jan 100 CE to 28 feb 32768 CE Date. Example: 12/10/1977
The time is not stored in this type.

Att,

Alexis Diel