[firebase-br] "DO SUSPEND"

Renato Rubinho renato_rubinho em yahoo.com.br
Quarta Novembro 8 08:25:51 -03 2023

Bom dia,
Seguem considerações:
1. Veja se sua versão do FB é igual ou superior à 3.0.6, conforme indicado na documentação

Firebird Documentation Index → Firebird """3.0.6""" Release Notes → Procedural SQL (PSQL) → Exceptions with parameters

2. Confirme se a versão do client é igual ou superior à 3.0Since a new error code (isc_formatted_exception) is used, """the client must be v.3.0, or at least use the firebird.msg file from v.3.0, """in order to translate the status vector to a string.

Renato Rubinho