[firebase-br] Page Size / Buffers (Pages e KB)

Adilson B. Cápua Jr. juniorcapua em gmail.com
Ter Maio 31 11:56:04 -03 2016

É em Delphi sim... XE6 + DBXPress + Firebird 2.5

_____________________________________
  Adilson Bragança Cápua Jr.
  Linhares - ES                            Brasil

  Mail:* juniorcapua em me.com <juniorcapua em me.com>*
*          juniorcapua em gmail.com <juniorcapua em gmail.com>*
*          juniorcapua em yahoo.com.br <juniorcapua em yahoo.com.br>*
  Messenger:* juniorcapua em live.com <juniorcapua em live.com>*
  Skype:* dellas_capua*
  Blogger: http://dellasnoites.blogspot.com/
"Save a tree! Send an e-mail!"