[firebase-br] Firebird 3.0

Reginaldo Jose Fiomano reginaldo.fiomano em gmail.com
Sex Out 10 15:52:01 -03 2014

Certo vou tentar!
Quanto a versão ela está limita a apenas 1 usuário é isso mesmo que entendi?
Multiple User Managers
In the Alpha releases only one User Manager is possible. Later, it is
planned to make it possible to enumerate
more than one and add gsec support to work with all of them.

Obrigado!