[firebase-br] IBExpert Day Licenses

Alexandre Pereira Bühler buhlerax em yahoo.com.br
Qua Maio 21 10:13:54 -03 2014

Apesar de poder comprar o pacote com 100 a 1000 ativações. este limite de 24 horas pesa na hora da decisão.

"This license only includes the IBExpert IDE and each license is only valid for one computer for one day (00:00 until 23:59 local time). IBExpert can be repeatedly started on the activated computer for the whole day (0:00 - 23:59) with just a single activation!
The day licenses can be purchased as a package of 100, 500 or 1,000
activations. Computer-related activation is required, includes updates
for 12 months. Access to the IBExpert Download Center to download all new versions for 12 months. Access to
the Activation Portal for 12 months. Unused activations will
automatically expire after 12 months."

Como o próprio e-mail diz este tipo de licença é boa em ocasiões como quando você visita o cliente e precisa do ibexpert para reparar uma base ou fazer algo de urgência, mas não tem seu notebook com a licença normal por perto.