[firebase-br] Documentação

Qatan wanstadnik em gmail.com
Seg Jul 28 12:35:32 -03 2014

Ops... achei a informação sobre abrangencia da versão no livro 2:

This, the second edition of The Firebird Book, has been gestating for more
than seven
years, since the first edition in August, 2004. The first book’s milestone
was Firebird 1.5. Its
objective was to to provide an up-to-date working reference for developers,
whether
coming to Firebird from another database management system or moving into it
with past
experience in its closed source cousin, InterBase.
In the intervening years, Firebird has evolved through three further major
versions: 2.0, 2.1
and 2.5. At the time of this writing, all three are still under maintenance
and the rearchitected
version 3.0 is in alpha development. Maintenance of version 1.5 ceased in
2009.

Qatan

-----Original Message-----
From: Carlos H. Cantu
Sent: Monday, July 28, 2014 2:37 PM
To: FireBase
Subject: Re: [firebase-br] Documentação

Só um detalhe: esse livro é a primeira edição do "The Firebird Book"
traduzida, e vai até o FB 1.5. A segunda versão só tem em inglês.

[]s
Carlos H. Cantu

JdPJ> Sugestão.

JdPJ> http://www.americanas.com.br/produto/5511432/livro-dominando-firebird

JdPJ> Em 27/07/2014 07:30, Qatan escreveu:
> [...]

JdPJ> FireBase-BR (www.firebase.com.br) - Hospedado em www.locador.com.br
JdPJ> Para saber como gerenciar/excluir seu cadastro na lista, use:
JdPJ> http://www.firebase.com.br/fb/artigo.php?id=1107
JdPJ> Para consultar mensagens antigas: http://firebase.com.br/pesquisa