[firebase-br] Duvida sobre processo com FB Superserver

Fernando Filho nanfilho em gmail.com
Qua Dez 22 13:03:09 -03 2010

aqui é a descrição que tem no conf:

# ===========================
# SuperServer Engine Settings
# ===========================
#
# ----------------------------
# Which CPUs should be used (Windows Only)
#
# In an SMP system, sets which processors can be used by the server.
# The value is taken from a bit map in which each bit represents a CPU.
# Thus, to use only the first processor, the value is 1. To use both
# CPU 1 and CPU 2, the value is 3. To use CPU 2 and CPU 3, the value
# is 6. The default value is 1.

não sou um perfeito entendedor de ingles, mas ele diz: para usar CPU 1 e CPU
2 o valor é 3 , e por ai vai
então não pode ser apenas 1 :)

Atenciosamente
Fernando Filho