[firebase-br] Converter banco para MySQL

OttoFuch ottofuch em terra.com.br
Sex Ago 22 10:34:57 -03 2008

MySQL é um produto comercial que hoje pertence à Sun (comprou a firma
inteira, não só o produto)  e apenas a versão Community é de uso livro. No
site do MySQL temos:
http://www.mysql.com/products/enterprise/server.html
MySQL Enterprise Server 5.0 delivers new enterprise features, including:
ACID Transactions to build reliable and secure business critical
applications
Stored Procedures to improve developer productivity
Triggers to enforce complex business rules at the database level
Views to ensure sensitive information is not compromised
Information Schema to provide easy access to metadata
Distributed Transactions (XA) to support complex transactions across
multiple databases
Pluggable Storage Engine Architecture for maximum flexibility
Archive Storage Engine for historical and audit data
Federated Storage Engine to create a single logical database from many
physical servers
Emergency Hot Fix Builds
Assim devemos definir o que estamos comparando com que.

100+
Otto