[firebase-br] Erro: Your login SYSDBA is name as one of theSQLRole name. Ask your database adminstrator to set up avalidFirebird login.

FireBird FireBird firebird100 em gmail.com
Qui Out 4 21:50:08 -03 2007

Mas pq eu nao consigo abrir este BD que estou falando entaum....
Qualquer maquina que tentar ele da a mesma mensagem....