[firebase-br] RES: OFF TOP: Revista Info - Abril 2007 sobre Firebird 2.0

Davi Eduardo Borges Wall davi.wall em mult.com.br
Qua Abr 11 11:25:14 -03 2007

Existe Backup incremental no FireBird 2.0

Basicamente é um parâmetro do backup.

Como utiliza-lo está descrito na documentação do FireBird.

( Retirado da documentacao )

New On-line Incremental Backup
N. Samofatov

Fast, on-line, page-level incremental backup facilities have been implemented.
The backup engine comprises two parts:
* NBak, the engine support module
* NBackup, the tool that does the actual backups

-L <database> Lock database for filesystem copy
-N <database> Unlock previously locked database
-F <database> Fixup database after filesystem copy
-R <database> [<file0> [<file1>...]] Restore incremental backup
-U <user> User name
-P <password> Password