[firebase-br] Help no select

francisco gamarra francisco.gamarra em gmail.com
Ter Jul 18 10:36:33 -03 2006

select
  pro_codigo
from
  produtos
where
  (pro_codigo in (select codigo_produto from rtipo54)) or
  (pro_codigo in (select codigo_produto from rtipo60i)) or
  (pro_codigo in (select codigo_produto from rtipo74))
group by 1
order by 1