[firebase-br] Off: Re: RES: RES: FB 2.0 + FB.NET

Otto ottofuch em terra.com.br
Ter Fev 21 11:16:45 -03 2006

"Em relação ao FB.Net trabalhar com acesso ao MySQL, eu necessariamente
desconheço tal procedência"

Bem, eu não fiz esta afirmação nem expressa, nem implícitamente.
Conforme
http://crlab.com/mysqlnet/
"MySQLDirect .NET is data provider to direct access to MySQL database server
for the Microsoft .NET Framework and .NET Compact Framework. It is
completely based on ActiveX Data Objects for the .NET Framework (ADO.NET)
technology. ADO.NET provides a rich set of components for creating
distributed, data-sharing applications. It is an integral part of the .NET
Framework, providing access to relational data, XML, and application data.

MySQLDirect .NET data provider can be used in the same way as the SQL Server
.NET or the OLE DB .NET Data Provider.

Data provider can access MySQL server either using native MySQL network
protocol directly or through MySQL client library. It allows to create
lightweight and fast applications working with MySQL"

Assim, qualquer teste comparativo com MySQL teria que usar o MySQL.NET.

Câmbio e desligo.

100+

Otto