[firebase-br] Table unknown RDB$DATABASE.

janderson cardoso jandersonc em yahoo.com.br
Qui Maio 5 09:07:06 -03 2005

tentei fazer o que foi sujerido e me retorna o
seguinte erro:
Unsuccessful execution caused by system error that
does not preclude successful execution of subsequent
statements.
please retry, specifying an option.

Janderson Cardoso