[firebase-br] Bases grandes

Iúri Pereira mcsistemas_suporte em yahoo.com.br
Qui Jul 21 11:44:10 -03 2005

Exatamente,

repasso aqui algumas informações retirada desse arquivo, não sei o link
mas salvei em disco o arquivo.

Maximum number of tables: 32767
Maximum database size: Theoretical limit of 7 TB
Maximum number of files per database: Theoretically 65536 (216)
including shadow files
Maximum page size: 16384 bytes
Maximum cache buffers: 65536 pages

Maximum number of rows per table: 4294967296 (232)
Maximum row size per table: 64 KB
Maximum number of fields per table: Depends on data types used (see
Maximum row size)
Maximum number of indexes per table: 256

Att.
Iúri Pereira