RES: [Bulk] Re: [firebase-br] Interbase X Firebird!

Adalton Narezzi nazzibr em yahoo.com.br
Sex Dez 16 15:08:59 -03 2005

OK, acessei o site do Firebase para fazer o download da versão 1.5, qual
desses abaixo devo baixar ?

Windows

16th Dec 2005 Official Windows Setup and Installer For Classic and
SuperServer V1.5.3 RC3 (.exe) (2.6mb)
16th Dec 2005 SuperServer and Classic for Windows V1.5.3 RC3 (.zip) (3.5mb)
16th Dec 2005 Embedded Server for Windows V1.5.3 RC3 (.zip) (1.5mb)
16th Dec 2005 Windows Debug Build V1.5.3 RC3 (.exe) (3.6mb)
16th Dec 2005 Windows Debug Build V1.5.3 RC3 (.zip) (5.5mb)
16th Dec 2005 Embedded Server Debug Build for Windows V1.5.3 RC3 (.zip)
(2.4mb)

Atte:
Adalton Narezzi
Support Analyst Senior IT